18 Tem 2008

ARARSAN BENİ --?EZGİ?--

Söylüyorum sana ey sevgilim,
Gün gelirde ararsan beni,
Arayıpta bulamazsan,
Sana adresimi veriyorum,
Aylak caddesi.
...
Beklerim seni ey sevgilim,
Gün gelirde hatırlarsan beni,
Sende bana dersen sevgilim,
Sana adresimi veriyorum,
Hüzün mahallesi.
...
Seni davet ediyorum mutluluk yuvasına,
Seni davet ediyorum sevgi kıyısına,
Seni davet ediyorum aşıkların diyarına,
Sevdalıların mekanına,
Eğer kabul edersen,
Sana adresimi veriyorum,
Yaralılar caddesi.
...
Anısızın birgün beni hatırlarsan,
Ölümü sağmı diye soracak olursan,
Kendini suçlu bulursan,
Sana adresimi veriyorum,
Seni davet ediyorum,
Adı ezgi,
Soyadı ezgi,
Mahallesi ezgi,
Memleketi ezgi,
Yuvası ezgi,
Dünyası ezgi,
Kainatı ezgi,
Canı ezgi cananı ezgi,
Hayatı ezgi,
Herşeyi ezgi,
Mekanına.
Ezgim gün gelirde ararsan,
Göz bebeklerindeyim unutma.


ALINTI:

Hiç yorum yok: