16 Tem 2008

ÇİGDEMİM


Bana sevgiyi, aşkı soruyorsun?
Bana dostluğunu anlat diyorsun!
Kendimden bahsetmemi istiyorsun.
çiğdemim benden cevap bekliyorsun

Gözlerin güzel olsada bakamam,
Içim sana kaynasa da, kiyamam
Aşık olmak var olsa da, yapamam
Sevmekten korkarım çiğdemim

Bahar gelir açar çiçek dalında,
Tomurcuğun lafı olmaz yanında,
Gök kubbe de mavi bakar tadında,
incitmekten korkarım seni çiğdemim.

Bir anlayan beklemişsin, gelmemiş.
Bir düşünen istemişsin, boşvermiş.
Yıllarca sen sevmişsin, bilmemiş,
Boynun büküp ağlama sen çiğdemim.

Su Dünyanın türlü türlü halleri,
Seven mahsun, sokaktadır gülleri,
Aşkı için duadadir elleri,
Unutulmaktan korkarım çiğdemim.

yarınını çocuklara adamış,
Mutluluğa yıllarca o susamış,
Bir anlıkta olsa huzur aramış,
Sensizlikten korkarım çiğdemim.

Senden ayrı her dakikam cehennem,
Sesini duyamadım söyle gülüm ne edem.
Gülüm yok ben nerelere gidem?
Sakın beni unutma çiğdemim.

Beni kimse anlayamaz, bilemem.
Sevgilime aşkımı söyleyemem.
Acı dolmuş hayatım, gülemem.
Gidiyorum hoşçakal çiğdemim

Ağlamaya devam eder gözlerim,
Hasretine dayanamaz yüreğim,
Pes ediyor gönlüm ne edeyim.
Elvedam olsun cananım çiğdemim.

Seni sevmek güzeldi, bitti işte.
Senle olmak özeldi, bana göre.
Güzellik katamadım sevgimize,
Mutluklar sana olsun çiğdemim.

Bir sevdaydı gönlümü fetheden,
Garip bir aşktı bedeni mahveden..
Yüreğim yanar yok bir tane üzülen,
Son nefeste aklımdasın çiğdemim

Gökyüzünde yıldızımsın ışığım,
Seviyorum hala sana aşığım,
Gözümdeki yaşım bile senindir,
Seviyorum son sözümdür çiğdemim.

iki gönül bir olsaydı keşke,
tanıdım seni is isten geçince,
Yalnızım yine sevmekte gecikince
Saadetler senin olsun çiğdemim.

Sevmemeye söz vermiştim kendimce,
Yıkıldım yine böyle kalpten sevince,
Başkası var anlıyorum gönlünde,
Mutluluklar senin olsun çiğdemim.

Birgün sevgimizin farkına varırsan,
Gün gelirde sarı mektup alırsan,
Burkuk olan mesajımıysa okursan,
Bilki buralarda değilim çiğdemim.

Sevgililer günü yine gelip çatınca,
Belki kalbin heyecandan atınca,
Gönlündeki arslan seni unutunca
Bir sevenin var bunu unutma çiğdemim

Hiç yorum yok: