15 Tem 2008

...YİĞİT YARENSİZ OLUR MU?

  1. Nice dağları sevdam ile aştımda geldim,
    Sırtıma binbir yük vurdumda geldim,
    İçimde saklı gizleri bilmedi kimse,
    Sonuma bir umut katıpta geldim...

    Çabam olmadı mertlik adına,
    Ben babamdan gördüm de geldim...
    Çocukken bindim yiğit atına,
    Adımı kılıcıma yazıpta geldim!

    Sevdim amma sevdikçe sevildim,
    Aşkımı Can'ıma sarıpta geldim...
    Hep sevdik diye sevilmemek için,
    Duygularımı içime atıpta geldim!

    Birçok söz ettim böyle bilindim,
    Ben sözlerimle yaşayıp geldim...
    Ne zaman bir bakışım anlattıysa sözleri;
    Ben bakışlarımla ölüpte geldim...

    Yaşarken ölmeyi istemesem de ben,
    Ölürken yaşama gülüpte geldim...
    Uçurum kenarından bakınca yere,
    Gözlerimi GÖKLERE dikipte geldim!

    Sevemedim birtürlü sahte sevdaları,
    Ben neye sevdalanacağımı bilipte geldim...
    Vatan deyince hep durdu zamanlar,
    Şarjörüme TÜRKLÜĞÜ koyupta geldim!

    Sözlerimle anlatamam ben bu sevdamı,
    Yüreğimi mısralara döküpte geldim...
    Gözlerimdeki tebessüm sevdiklerim içindir,
    Vatanıma yüreğimi sunupta geldim,
    Yeminimi birkez daha tutupta geldim! ! !

    Aralık 2005

    İlker Ünlü


Hiç yorum yok: