3 Ağu 2008

İnadına Seviyorum

Ne zaman aklıma gelsen bir acayip oluyorum
Levent Kırca’yı bile ben ağlayarak izliyorum
Bana değer vermiyorsun sevmiyorsun biliyorum
Karşılığı olmasa da inadına seviyorum

Düştüğüm bu karasevda düşmanımı bile üzdü
Espri dolu bu adam birden mateme büründü
Bendeki bu çöküntüyü Metin Şentürk de görürdü
Sen oralı olmasan da inadına seviyorum

Yakışıklı olmasam da Ciguli’den halliceyim
Sen de Afrodit değilsin bu gerçeği gör güzelim
Malım mülküm olmasa da yüreğimle emrindeyim
Gözün beni görmese de inadına seviyorum

Senin anlayışsızlığın Reha Muhtar’ı da geçti
İçim yanıyor diyorum sanıyorsun ki çay içti
Binlerce güzel içinden kalbim nasıl seni seçti
Aklım buna ermese de inadına seviyorum

Başkalarına zor değil etrafına neşe saçmak
Mehmet Ali Erbil gibi her gelene kucak açmak
Bense beceremiyorum aşkına olmuşum tutsak
Her gün bin kırbaç vursan da inadına seviyorum

Benim çektiğim çileyi Sibel Can bile çekmedi
Köle Isaura bile bu kadar hor görülmedi
Aynalı Tahir pes etti benim sabrım tükenmedi
Ömür boyu beklesem de inadına seviyorum

Seni düşüne düşüne beynimi mahvedeceğim
Ebru Gündeş gibi birgün yerlere serileceğim
Biliyorum ben bu aşkın hayrını görmeyeceğim
Bir sonumuz olmasa da inadına seviyorum.

ali ata

Hiç yorum yok: